PERSONĀLA VADĪTĀJS/-A

My HR klients  – AS “Cēsu alus” vecākā un lielākā alus darītava Latvijā, kas ietilpst starptautiskajā OLVI grupā. Ar vairāk nekā 300 aizrautīgiem profesionāļiem komandā, uzņēmums ne tikai nodrošina kvalitatīvu alus un citu dzērienu ražošanu, bet arī veicina vietējās kopienas izaugsmi un rūpējas par ilgtspējīgu attīstību. Ražošana tiek veikta ar cieņu pret cilvēkiem, vidi, kvalitāti un tradīcijām, vienlaikus iedvesmojoties no inovācijām un mūsdienu patērētāju vajadzībām.

Piesakies, ja atbilsti meklētajam un Tev iemirdzas acis, domājot par iespēju īstenot šo misiju: “Mērķtiecīgi nodrošināt uzņēmuma darbinieku un procesu attīstību, lai ikkatrs uzņēmuma darbinieks sasniegtu izcilus rezultātus. Veidot pozitīvu un iedvesmojošu uzņēmuma kultūru, kur ikviens darbinieks ir vērtība!”

Aicinām komandā

PERSONĀLA VADĪTĀJU

TEV PIEDĀVĀJAM:

  • Dinamisku darbu ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem;
  • Iespēju realizēt vērtīgas idejas darbinieku, vides, kultūras un uzņēmuma attīstībā;
  • Darba samaksu sākot no 3500,- EUR bruto mēnesī un trimestra, gada mērķu izpildes prēmijas;
  • Modernu darba aprīkojumu un darba automašīnu;
  • Atbalstu profesionālajai izaugsmei un apmācībām;
  • Modernu darba vidi, aprīkojumu, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
  • Darba vieta – Cēsīs (vismaz 3 dienas nedēļā), pārējais laiks plānojams atbilstoši vajadzībai – Rīgā, Jaunpiebalgā vai attālināti.

TAVĀ ATBILDĪBĀ BŪS:

  • Personāla vadības stratēģijas uzturēšana un attīstība atbilstoši uzņēmuma mērķiem;
  • Komandas vadība (personāla un darba aizsardzības/vides speciālisti);
  • Personāla budžeta plānošana un kontrole – gan atlases, gan darbinieku attīstības jomās;
  • Efektīva personāla atlases, karjeras izmaiņu, darbā ievadīšanas un darba attiecību izbeigšanas procesu vadība;
  • Darbinieku attīstības un karjeras plānošana, nodrošinot amatu pēctecību, mērķtiecīgas apmācības un izaugsmes iespējas saskaņā ar uzņēmuma stratēģiskajiem virzieniem;
  • Digitalizācija – efektīvu personāla pārvaldības rīku ieviešana saskaņā ar prioritātēm;
  • Labbūtības, taisnīguma, atalgojuma, labumu un motivācijas risinājumu attīstība, veidojot atbalstošu, taisnīgu un iesaistošu darba vidi;
  • Darba aizsardzības un vides prasību īstenošanas uzraudzība saskaņā ar mērķiem;
  • Personāla lietvedības uzturēšana (struktūra, amati, procedūras, vadlīnijas u.c.);
  • Dalība starptautiskā personāla vadības komandā;
  • Atbalsta un konsultāciju sniegšana vadībai, darbiniekiem, arodbiedrībai un sadarbības partneriem personāla jautājumos.

TEV NEPIECIEŠAMĀS ZINĀŠANAS UN PIEREDZE:

  • Augstākā izglītība, vēlams personāla vadībā, uzņēmējdarbībā vai psiholoģijā;
  • Papildu izglītība koučingā vai supervīzijā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Vismaz 5 gadu pieredze personāla vadītāja amatā, tostarp komandas un projektu vadībā;
  • Veiksmīga pieredze personāla atlasē un piesaistē;
  • Labas zināšanas LR darba tiesībās un lietvedībā;
  • Pozitīva attieksme, kā arī pieredze savu un komandas mērķu plānošanā un sasniegšanā;
  • Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Latviešu un angļu valodas zināšanas profesionālā līmenī;
  • Ļoti labas iemaņas darbā ar MS Office.

Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.