PĀRDOŠANAS VADĪTĀJS/-A (Eksporta tirgiem)

My HR klients Marko KEA SIA ir eksportējošs uzņēmums un viens no  vadošajiem Eiropas palešu un koka iepakojumu ražotājiem Baltijā. Pēdējo gadu laikā uzņēmums ir veicis nozīmīgus ieguldījumus tehnoloģiju un apkartējās vides attīstībā, kas šobrīd ļauj būt daudz efektīvākiem un konkurētspējīgākiem. Veiksmes pamatā ir neatlaidīgā komandas darbā un spējā veidot klientiem unikālus risinājumus. Uzņēmumā strādā draudzīga un mērķtiecīga komanda, kas aicina pulkā  pārdošanas vadības profesionāli, kurš ar savu aizrautību un piemēru attīstīs savu komandu.

Aicinām pievienoties

PĀRDOŠANAS VADĪTĀJU (Eksporta tirgiem)

Mēs Tev piedāvājam:

  • Atalgojumu sākot no 3500,- EUR mēnesī un būtiski vairāk attīstot tirgus, sasniedzot uzņēmuma peļņas mērķus;
  • Darba vietu Stopiņu novada Līčos;
  • Nodrošinātu darbam nepieciešamo tehnoloģisko aprīkojumu;
  • Stabilitāti, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • Uz mērķi orientētu un profesionālu komandu;
  • Dinamisku darba vidi;
  • Darba laiks no 8:00 -17:00, pēc nepieciešamības pielāgoties klientu vajadzībām;
  • Iespēju profesionāli mācīties;

Tavā atbildībā būs:

  • Aktīva jaunu klientu piesaiste, pozitīvu ilgtermiņa attiecību veidošana un rūpes par klientu apmierinātību;
  • Darbs ar esošajiem stratēģiskajiem klientiem, kā arī atbalsts komandai darbā ar klientiem;
  • Pārdošanas stratēģijas izveidošana, attīstība, budžeta un izmaiņu plānošana;
  • Uzņēmuma produkcijas pārdošana un budžeta mērķu sasniegšana;
  • Mērķtiecīgu pārdošanas sarunu vadīšana, produktu un sadarbības iespēju prezentēšana uzņēmuma esošajiem un potenciālajiem klientiem, piedāvājumu skaņošana un apstiprināšana;
  • Komandas vadība, atlase, attīstība, motivācija, mentorings, lai tiktu sasniegti izvirzītie mērķi;
  • Efektīvas sadarbības veidošana, komunikācija ar citām uzņēmuma nodaļām;
  • Sekošana līdzi produktu veiksmīgai piegādei klientiem, ja nepieciešams operatīva vai kvalitātes problēmu atrisināšana;
  • Došanās komandējumos regulāri 20% – 40% no darba laika.

Tev nepieciešamās zināšanas un prasmes:

  • Atbilstoša augstākā izglītība un zināšanas par kokmateriālu tirgu;
  • Pieredze starptautiskajā tirdzniecībā B2B vismaz 5 gadi un kā priekšrocība tiks vērtēta pieredze ar zāģmateriālu vai koksnes produktu pārdošanu;
  • Vēlama pieredze komandas vadībā;
  • Ļoti labas angļu valodas zināšanas un kā priekšrocība tiks uzskatīta papildus vācu vai franču valodu zināšanas;
  • Lieliskas komunikācijas, problēmu atrisināšanas, sarunu vešanas un darījumu noslēgšanas pieredze un prasmes;
  • Spēju strādāt ātri, operatīvi, noteikt prioritātes un efektīvi pārvaldīt savu un komandas darba laiku;
  • Izcilas pārdošanas un argumentēšanas prasmes;
  • Pozitīva un uz mērķu sasniegšanu vērsta personība.

 

Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.