PĀRDOŠANAS PĀRSTĀVIS/-E LATVIJĀ
My HR klients Tenax Panel SIA ir progresīvs uz starptautiskiem tirgiem orientēts sendvičpaneļu ražošanas uzņēmums, kas aicina pievienoties komandai
Pārdošanas pārstāvi Latvijā
Ja Tev ir pieredze B2B pārdošanā Latvijas tirgū, spēja izprast tehniskus risinājumus un esi komunikabls/-a ar iniciatīvu un pārliecību uzrunāt jaunus klientus un veikt aukstos zvanus, šī ir lieliska iespēja attīstīt savu karjeru! Tālākā perspektīvā uzņēmums piedāvās iespēju kļūt par eksporta pārdošanas pārstāvi, piedaloties starptautiskās pārdošanas stratēģijas attīstīšanā kādā no uzņēmuma prioritārajiem tirgiem.
Tev piedāvājam:
Darbu stabilā un augošā uzņēmumā ar attīstības perspektīvām;
- Iespēju profesionāli pilnveidoties, piedaloties apmācībās un semināros arī pie starptautiskiem treneriem;
- Apmaksātu veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem;
- Strukturētu darba organizāciju, skaidri definētus mērķus un atbalstu to sasniegšanai;
- Atalgojumu 2100 – 3300 EUR bruto apmērā (atkarībā no kandidāta pieredzes un profesionālajām zināšanām);
- Bonusu sistēmu, kas balstīta uz sasniegtajiem rezultātiem;
- Tehnisko un administratīvo atbalstu, lai nodrošinātu efektīvu darbu;
- Darbu modernā ofisā Dobelē, ar iespēju vienoties par hibrīddarba iespējām.
Galvenie darba pienākumi:
- Sadarbības attīstīšana un uzturēšana ar esošajiem un jaunajiem B2B klientiem Latvijā;
- Jaunu biznesa iespēju identificēšana, aktīvi pētot tirgu un attīstot kontaktus;
- Piedāvājumu sagatavošana un prezentēšana, ņemot vērā klientu vajadzības un konkurētspējīgus risinājumus;
- Tirgus analīze un klientu vajadzību izpēte, lai nodrošinātu uzņēmuma produktu atbilstību pieprasījumam;
- Aktīva pārdošana, tai skaitā auksto zvanu veikšana potenciālajiem klientiem, lai paplašinātu uzņēmuma klientu portfeli;
- Regulāra esošo klientu apmeklēšana klātienē, lai stiprinātu biznesa attiecības un identificētu jaunas sadarbības iespējas;
- Sadarbība ar inženieriem un ražošanas komandu, lai pielāgotu produktus klientu specifikācijām;
- Dalība nozares pasākumos, veicinot uzņēmuma atpazīstamību un attīstot kontaktu tīklu;
- Regulāru atskaišu sagatavošana par pārdošanas progresu un jauniem potenciāliem projektiem;
- Efektīva komunikācija ar uzņēmuma iekšējām struktūrvienībām, lai nodrošinātu veiksmīgu darījumu realizāciju.
Lai šis darbs izdotos, Tev ir:
- Vismaz 3 gadu pieredze B2B pārdošanā vai starptautiskajā tirdzniecībā;
- Augstākā izglītība;
- Spēja veikt pārrunas un slēgt darījumus;
- Analītiskā domāšana un spēja pieņemt aprēķinos balstītus lēmumus;
- Izpratne par tehniskiem risinājumiem un spēja strādāt ar tehnisko dokumentāciju;
- Mērķtiecība un iniciatīva, vēlme attīstīties un sasniegt izcilus rezultātus;
- Labas MS Office prasmes un spēja efektīvi apstrādāt informāciju;
- Interese par mākslīgā intelekta rīkiem un prasme tos izmantot pārdošanas un tirgus izpētes uzdevumos;
- Spēja lasīt rasējumus AutoCAD tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Izcilas latviešu un angļu valodas zināšanas.Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV jau tagad. 2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.