Galvenie darba pienākumi:
- Nodrošināt Liepājas reģiona klientu apkalpošanas centru (Liepājas, Kuldīgas, Saldus KAC) efektīvu darbību un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, atbilstoši uzņēmuma mērķiem
- Pārvaldīt cilvēkresursus – piedalīties atlasē, plānot, vadīt un novērtēt darbiniekus, kā arī nodrošināt to profesionālo attīstību
- Organizēt KAC saimniecisko procesu norisi, uzraugot infrastruktūras un inventāra stāvokli
- Kontrolēt pārraudzībā esošo transportlīdzekļu izmantošanu
- Sadarboties ar apmācību ārpakalpojumu sniedzējiem, organizējot to pārbaudes
- Izskatīt sūdzības un pretenzijas par klientu apkalpošanas procesiem
- Pārvaldīt reģiona dokumentāciju, tostarp atskaites un līgumu izpildes termiņus
- Nodrošināt efektīvu informācijas apmaiņu ar citām uzņēmuma struktūrvienībām
- Piedalīties iepirkumu komisijas darbā, ja nepieciešams
Prasības kandidātam:
- Augstākā izglītība (vēlama vadībzinībās vai tehniskā jomā)
- Zināšanas un pieredze vadošā amatā, vēlams klientu apkalpošanas jomā
- Ļoti labas komunikācijas un argumentācijas prasmes
- Biznesa un tehniskā domāšana
- Stratēģisks redzējums, labas laika plānošanas un sadarbības prasmes
- Spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un sasniegt rezultātus
- Teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- Izpratne par labu korporatīvo pārvaldību
Tev piedāvājam
- Darbu uzņēmumā, kurā 98% klienti pozitīvi vērtē klientu apkalpošanas pieredzi
- Interesantu un dinamisku darbu ar iespēju pilnveidoties profesionāli
- Apmācību iespējas
- Atalgojumu no 3000 līdz 3500 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- Iespēju nopelnīt algas mainīgo daļu
- Auto darba vajadzībām, citus darbam nepieciešamos resursus
- Pamata darba vietu Liepājā
|