GRĀMATVEDIS/-E

SIA “MyHR” klients ir starptautisks uzņēmums, kurš Latvijā darbojas jau vairāk kā 15 gadus. Aicinām pievienoties klienta komandai pieredzējušu grāmatvedi, kas spēj patstāvīgi vadīt ikdienas grāmatvedības darbu un nodrošināt finanšu procesu kārtību.

Tavi pienākumi būs:

  • Ienākošo rēķinu pārbaude, apstrāde un grāmatošana programmās Fitel un MS Axapta;
  • Bankas maksājumu sagatavošana;
  • Darbinieku avansa norēķinu un komandējumu atskaišu apstrāde un grāmatošana;
  • Nākamo periodu izdevumu uzskaite un kontrole;
  • Bilances un izmaksu kontu apgrozījuma un atlikumu pārbaude;
  • Atskaišu sagatavošana valsts iestādēm un iekšējai vajadzībai;
  • Piedalīšanās mēneša slēguma, auditu, inventarizācijas un gada pārskata sagatavošanas procesos;
  • Ieteikumu sniegšana darba procesu efektivizācijai.

Prasības

  • Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu jomā;
  • Praktiska pieredze pilnā grāmatvedības ciklā;
  • Pieredze grāmatvedības programmu izmantošanā (ievade un grāmatošana);
  • Spēja patstāvīgi plānot un strukturēt darbu, precizitāte un atbildības sajūta;
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte un loģiskā domāšana;
  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (vēlamas arī krievu valodas zināšanas).

Ko mēs piedāvājam

  • Darbu stabilā, starptautiskā vidē ar profesionālu komandu;
  • Būt vienam no draudzīgās komandas, kurā dalās ar zināšanām;
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • Stabilu atalgojumu no 1600 EUR/Bruto, atkarībā no iepriekšējās pieredzes un izglītības;
  • Darba vieta: Rīgas ofiss.

 Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.