EKSPORTA PĀRDOŠANAS PĀRSTĀVIS/-E
My HR klients ir progresīvs uz starptautiskiem tirgiem orientēts ražošanas uzņēmums Zemgales reģionā, šobrīd savā komandā aicina
Eksporta pārdošanas pārstāvi (Skandināvijas tirgiem)
Ja Tev piemīt tehniskā domāšana, Tev ir pieredze pārdošanā starptautiskos tirgos, Tev patīk meklēt jaunas iespējas un risinājumus, esi uz rezultātu sasniegšanu vērsts/a, tad Tev piedāvājam jaunus izaicinājumus!
Tev piedāvājam:
- Darbu augošā uzņēmumā ar tradīcijām un izaugsmes iespējām;
- Iespēju būt vienam/ai no saliedētas komandas;
- Veselības apdrošināšanu;
- Mācības profesionālajai attīstībai;
- Darba veikšanai nepieciešamo aprīkojumu;
- Iespēju patstāvīgi un efektīvi plānot savu darbu;
- Motivējošu atalgojumu no 3000, EUR bruto, izvērtējot kompetences, un pieredzi vienosimies par piemērotu algas apmēru;
- Bonusu, kas saistīts ar mērķu izpildi.
Tev uzticēsim:
- Uzturēt sekmīgu ilgtermiņa komunikāciju un sadarbību ar esošajiem, kā arī potenciālajiem eksporta sadarbības klientiem;
- Identificēt un piesaistīt jaunus potenciālos klientus mērķa tirgos, izmantojot proaktīvu pieeju, tirgus izpēti un tīklošanos;
- Sagatavot un prezentēt pārliecinošus komerciālos piedāvājumus, pielāgotus klientu vajadzībām un konkurētspējīgus tirgū;
- Veikt rūpīgu klientu vajadzību izpēti, identificēt iespējas un sagatavot ieteikumus par produktu un pakalpojumu klāsta paplašināšanu eksporta tirgos;
- Sadarboties ar ražošanas, inženieru un tehniskajiem speciālistiem, lai nodrošinātu produktu atbilstību klientu specifikācijām un prasībām;
- Aktīvi piedalīties būvniecības un rūpniecības nozaru izstādēs, konferencēs un citos ar darbu saistītos pasākumos, veicinot uzņēmuma atpazīstamību mērķa tirgos;
- Regulāri ziņot par pārdošanas rezultātiem, sasniegto progresu un jaunām iespējām;
- Veidot efektīvu komunikāciju, sadarbību ar citām uzņēmuma struktūrvienībām un kolēģiem;
- Veidot sadarbības dokumentāciju (līgumus, specifikācijas) iekšējās uzskaites CRM u.c.
Lai šis darbs izdotos, Tev ir:
- Vismaz 3 gadu pieredze eksporta pārdošanas amatā;
- Augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta inženiertehniskā izglītība);
- Teicamas pārrunu un darījumu sarunu vadības prasmes;
- Analītiskā domāšana, prasme pieņemt nozīmīgus lēmumus;
- Tehniskā domāšana un /vai pieredze tehniskās nozarēs;
- Mērķtiecība, iniciatīva, augsta motivācija un pieredze sasniegt izvirzītos mērķus;
- Labas MS Office prasmes un spēja apstrādāt liela apjoma datus un informāciju;
- Prasme sazināties latviešu un angļu valodā, tostarp rakstiski un mutiski, nodrošinot profesionālu komunikāciju ar starptautiskiem klientiem.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.