TIRDZNIECĪBAS PĀRSTĀVIS/-E
My HR klients, strauji augošs tirdzniecības uzņēmums ar Latvijas kapitālu, komandā aicina
Tirdzniecības pārstāvi.
Ja Tev ir talants veidot efektīvu pārdošanas komunikāciju, Tu spēj veidot profesionālas attiecības gan pa tālruni, gan klātienē, Tevi motivē noslēgti darījumi un pēc dabas esi ambiciozs optimists, tad šī noteikti ir Tava iespēja, piesakies!
Tev piedāvājam:
- Darbu augošā uzņēmumā ar tradīcijām, izaugsmes iespējām un atbalstošu komandu;
- Mentoru un mācības profesionālajai izaugsmei;
- Veselības apdrošināšanu;
- Motivējošu, uz mērķu sasniegšanu balstītu atalgojumu ar pamatalgu 1500,- Eur, sasniedzot noteiktus peļņas rādītājus tie var būt līdz 3500,- EUR bruto un vairāk, tas atkarīgs no sasniegtā rezultāta;
- Darba veikšanai nepieciešamo aprīkojumu un braucot klientu vizītēs darba automašīnu;
- Iespēju patstāvīgi un efektīvi plānot savu darbu.
Tev uzticēsim:
- Piesaistīt jaunus B2B klientus;
- Veikt rezultatīvas pārdošanas sarunas pa tālruni un klātienē;
- Uzzināt klientu vajadzības un veikt izcilu to realizēšanu;
- Veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem;
- Nodrošināt ikdienas un ikmēneša pārdošanas mērķu sasniegšanu.
Lai šis darbs izdotos Tev ir:
- Veiksmīga pieredze jaunu B2B klientu piesaistē;
- Pieredze un vēlme veikt klientu uzrunāšanu pirmo reizi un atkārtoti pa tālruni, vadīt sarunu, lai noslēgtu darījumu vai sarunātu klātienes tikšanos;
- Teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- Prasmes klausīties, uzdot jautājumus, noteikt prioritātes un sistemātiskums;
- Neatlaidība, loģika, augsta motivācija un pieredze sasniegt izvirzītos mērķus noteiktā laikā;
- Labas MS Office prasmes un spējas apgūt CRM un citas IT sistēmas;
- Spēja runāt un rakstīt latviešu valodā, citas valodas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.