UZŅĒMUMA VADĪTĀJS/-A / VALDES LOCEKLIS/-E
SIA “MyHR” klients apsaimniekošanas jomā aicina pievienoties kolēģi, kas atvērts jauniem izaicinājumiem.
Aicinām pievienoties komandai
Uzņēmuma vadītāju / valdes locekli
Galvenās atbildības:
- Saskaņā ar uzņēmuma misiju, mērķiem un īpašnieku interesēm veidot uzņēmuma stratēģiju;
- Plānot, organizēt, attīstīt un vadīt uzņēmuma darbību atbilstoši uzņēmuma stratēģijai;
- Vadīt uzņēmumu tā, lai nodrošinātu labas reputācijas uzņēmuma tēlu;
- Plānot, efektīvi pārvaldīt un sasniegt uzņēmuma budžetu;
- Analizēt, novērtēt un plānot uzņēmuma finanses, kā arī pieņemt lēmumus, lai veicinātu uzņēmuma darbības optimizāciju un peļņas uzlabošanu;
- Izvēlēties, novērtēt, attīstīt, vadīt un motivēt personālu saskaņā ar uzņēmuma mērķiem;
- Ieviest darba metodes, kas ļauj nodrošināt efektivitātes pieaugumu uz katru darbinieku;
- Izprast aktuālās ekonomiskās attīstības likumsakarības un principus, analizēt ekonomiskajā vidē notiekošos procesus un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
- Efektīvi nodrošināt iepirkumu nodaļas darbu sasniedzot kvantitatīvos un kvalitatīvos mērķus;
- Komunicēt un sadarboties ar personālu, partneriem, īpašniekiem, masu saziņas līdzekļiem, valsts un nevalstiskajām institūcijām;
- Veidot modernu darba vidi, patiesi rūpēties par personāla labklājību;
- Rūpēties par uzņēmuma materiālajām un nemateriālajām vērtībām, kā rūpīgam un atbildīgam saimniekam pienāktos.
Prasības:
- Maģistra grāds ekonomikā vai finanšu (biznesa) vadībā;
- Pieredze ne mazāk kā 5 gadi uzņēmuma un komandas vadībā, vēlams atkritumu apsaimniekošanas jomā;
- Pieredze izstrādāt uzņēmuma darbības stratēģiju un mērķus uzņēmuma interesēs;
- Pieredze vadīt vidēja/ liela uzņēmuma kolektīvu;
- Pieredze plānot un nodrošināt uzņēmuma efektīvu darbību atbilstoši noteiktajiem mērķiem, ekonomiskajai videi un darba tirgus situācijai;
- Veiksmīga pieredze efektīvā uzņēmuma vadībā un mērķu sasniegšanā;
- Labas MS Office lietotāja prasmes, vēlama pieredze ar CRM sistēmām;
- spēja motivēt un iedvesmot darbiniekus uzņēmuma mērķu sasniegšanai;
- Līdera īpašības, spēcīgas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Labas latviešu, angļu un vēlamas krievu valodas prasmes.
Mēs piedāvājam:
- Gūt patiesu gandarījumu par paveikto un redzēt sava darba augļus;
- Ikmēneša bruto atalgojumu 5000,- līdz 6000,- EUR, izvērtējot iepriekšējo pieredzi un atbilstību amata prasībām;
- Motivējošu gada prēmiju par sasniegtiem rezultātiem;
- Darba automašīnu un citu darba veikšanai nepieciešamo inventāru;
- Veselības apdrošināšanu.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad. 3 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.