UZŅĒMUMA VADĪTĀJS/-A / VALDES LOCEKLIS/-E

SIA “MyHR” klients apsaimniekošanas jomā aicina pievienoties kolēģi, kas atvērts jauniem izaicinājumiem.

Aicinām pievienoties komandai

Uzņēmuma vadītāju / valdes locekli

Galvenās atbildības:

  • Saskaņā ar uzņēmuma misiju, mērķiem un īpašnieku interesēm veidot uzņēmuma stratēģiju;
  • Plānot, organizēt, attīstīt un vadīt uzņēmuma darbību atbilstoši uzņēmuma stratēģijai;
  • Vadīt uzņēmumu tā, lai nodrošinātu labas reputācijas uzņēmuma tēlu;
  • Plānot, efektīvi pārvaldīt un sasniegt uzņēmuma budžetu;
  • Analizēt, novērtēt un plānot uzņēmuma finanses, kā arī pieņemt lēmumus, lai veicinātu uzņēmuma darbības optimizāciju un peļņas uzlabošanu;
  • Izvēlēties, novērtēt, attīstīt, vadīt un motivēt personālu saskaņā ar uzņēmuma mērķiem;
  • Ieviest darba metodes, kas ļauj nodrošināt efektivitātes pieaugumu uz katru darbinieku;
  • Izprast aktuālās ekonomiskās attīstības likumsakarības un principus, analizēt ekonomiskajā vidē notiekošos procesus un pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
  • Efektīvi nodrošināt iepirkumu nodaļas darbu sasniedzot kvantitatīvos un kvalitatīvos mērķus;
  • Komunicēt un sadarboties ar personālu, partneriem, īpašniekiem, masu saziņas līdzekļiem, valsts un nevalstiskajām institūcijām;
  • Veidot modernu darba vidi, patiesi rūpēties par personāla labklājību;
  • Rūpēties par uzņēmuma materiālajām un nemateriālajām vērtībām, kā rūpīgam un atbildīgam saimniekam pienāktos.

Prasības:

  • Maģistra grāds ekonomikā vai finanšu (biznesa) vadībā;
  • Pieredze ne mazāk kā 5 gadi uzņēmuma un komandas vadībā, vēlams atkritumu apsaimniekošanas jomā;
  • Pieredze izstrādāt uzņēmuma darbības stratēģiju un mērķus uzņēmuma interesēs;
  • Pieredze vadīt vidēja/ liela uzņēmuma kolektīvu;
  • Pieredze plānot un nodrošināt uzņēmuma efektīvu darbību atbilstoši noteiktajiem mērķiem, ekonomiskajai videi un darba tirgus situācijai;
  • Veiksmīga pieredze efektīvā uzņēmuma vadībā un mērķu sasniegšanā;
  • Labas MS Office  lietotāja prasmes, vēlama pieredze ar CRM sistēmām;
  • spēja motivēt un iedvesmot darbiniekus uzņēmuma mērķu sasniegšanai;
  • Līdera īpašības, spēcīgas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Labas latviešu, angļu un vēlamas krievu valodas prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • Gūt patiesu gandarījumu par paveikto un redzēt sava darba augļus;
  • Ikmēneša bruto atalgojumu 5000,- līdz 6000,- EUR, izvērtējot iepriekšējo pieredzi un atbilstību amata prasībām;
  • Motivējošu gada prēmiju par sasniegtiem rezultātiem;
  • Darba automašīnu un citu darba veikšanai nepieciešamo inventāru;
  • Veselības apdrošināšanu.

 

Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad. 3 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.