PROJEKTU KOMANDAS VADĪTĀJS/-A
My HR klients – ZAZA TIMBER ir trīs inovatīvu uzņēmumu grupa, kas specializējas līmētā koka konstrukciju ražošanā, projektēšanā un būvniecībā. Strādājam Latvijas un eksporta tirgos, īstenojot modernus un ambiciozus projektus. Nodrošinām pilnu līmētās koksnes būvniecības ciklu no A līdz Z – no projekta izstrādes līdz gatavai būvei. Biznesam attīstoties, meklējam papildspēkus – profesionāli ar pieredzi un aizrautību efektīvā projektu vadībā, kā arī neatlaidību mērķu sasniegšanā.
Aicinām komandā:
Projektu komandas vadītāju
Mēs Tev piedāvājam:
- Darbu modernā uzņēmumā ar premium līmeņa produktiem Latvijas un starptautiskajos tirgos;
- Pozitīvu darba atmosfēru, aizrautīgus, atbalstošus un profesionālus kolēģus;
- Iespēju gūt gandarījumu par paveikto un redzēt sava darba rezultātus;
- Apmācības un mūsdienīgu darba vidi;
- Atalgojumu no 3200,- līdz 3700,- EUR bruto (atkarībā no pieredzes un atbilstības amata prasībām);
- Motivējošu gada prēmiju par sasniegtajiem rezultātiem;
- Veselības apdrošināšanu un komandas tradīcijas;
- Darbam nepieciešamo aprīkojumu;
- Regulārus komandējumus uz objektiem;
- Darba vietu: Rubeņu ceļš 46f, Raubēni, Cenu pagasts, Jelgavas novads, LV-3002.
Lai Tev šis darbs izdotos, mēs sagaidām:
- Inženiertehnisko izglītību un projektu vadības izglītību vai IPMA projektu vadības sertifikātu;
- Vismaz 5 gadu pieredzi būvniecības projektu un komandu vadībā, sasniedzot izvirzītos mērķus;
- Pieredzi projektu komandu un vairāku vienlaicīgu projektu vadībā, vēlams starptautiska pieredze;
- Līdera īpašības, konstruktīvas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Spēju sasniegt rezultātus, dziļu izpratni par biznesa procesiem un vēlmi mācīties jauno;
- Analītisku domāšanu un problēmu risināšanas prasmi;
- Spēju pieņemt pamatotus lēmumus un tos argumentēt;
- Labas latviešu, angļu un vēl vienas svešvalodas zināšanas (vēlams).
Mēs Tev uzticēsim:
- Nodrošināt pārdoto projektu efektīvu realizāciju, veidojot profesionālas attiecības ar klientiem un partneriem;
- Plānot, vadīt un kontrolēt projektus, kā arī koordinēt projektu komandu darbu;
- Attīstīt un optimizēt projektu vadības procesus, procedūras un uzskaites sistēmu;
- Analizēt, kontrolēt un uzlabot projektu efektivitāti;
- Nodrošināt dažādu struktūrvienību (pārdošanas, ražošanas, montāžas u.c.) saskaņotu darbu, lai projekti tiktu īstenoti laikā un saskaņā ar līgumiem;
- Organizēt efektīvus iepirkumus katram projektam;
- Veicināt darbinieku profesionālo attīstību un iesaisti uzņēmuma mērķu sasniegšanā.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV jau tagad. 2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.