PERSONĀLA NODAĻAS VADĪTĀJA/-S
My HR klients – AS “LIDO” ir viens no atpazīstamākajiem zīmoliem Latvijā. Uzņēmums ar lepnumu īsteno savu misiju – “Ēdināšana tautai. Gatavojam ēdienu kā mājās, pasniedzam to ātri un par pieņemamu cenu”. Ar nepārtrauktu attīstību Baltijā un skaidru nākotnes redzējumu LIDO balstās vērtībās, kas palīdz šo misiju piepildīt – kvalitāte, kārtība, godīgums un rūpes. Tās nav tikai vārdi – tās ir ikdienas izvēles un darbi, kas veido LIDO kultūru, uzticību klientiem un darbiniekiem.
Piesakies, ja atbilsti meklētajam un Tev ir patiesa vēlme aktīvi darboties, būt līderim, atbalstīt biznesu un virzīt komandu uz izaicinošiem mērķiem!
Aicinām komandā
PERSONĀLA NODAĻAS VADĪTĀJU
TEV PIEDĀVĀJAM:
- Dinamisku darbu ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem;
- Būt daļai no pārmaiņu virzītājiem uzņēmuma kultūras un attīstības procesos;
- Konkurētspējīgu atalgojumu – 4500 EUR bruto mēnesī un gada mērķu izpildes prēmiju;
- Atbalstu profesionālajai izaugsmei – apmācības un profesionālu HR mentoringu, uzsākot darbu uzņēmumā;
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
- Kopīgas tradīcijas, svētkus, veselīgas uzkodas un atlaides LIDO restorānos un veikalos, kā arī pie sadarbības partneriem;
- Komandējumus uz grupas uzņēmumiem, darba aprīkojumu un degvielas kompensāciju;
- Darba vietu Rīgā, Ķengaraga ielā 6a.
TAVĀ ATBILDĪBĀ BŪS:
- Personāla vadības stratēģijas operatīva īstenošana un attīstība atbilstoši uzņēmuma mērķiem;
- Politiku, procedūru un vadlīniju izstrāde un ieviešana gan Latvijas, gan grupas uzņēmumos;
- Komandas vadība, motivēšana un attīstība (personāla, lietvedības un darba aizsardzības/vides speciālisti);
- Efektīvas personāla piesaistes stratēģijas un operatīvās vadības nodrošināšana, kā arī darbinieku karjeras un pēctecības aktivitāšu plānošana un īstenošana;
- Darbā ievadīšanas un darba attiecību izbeigšanas procesu vadība;
- Personāla daļas esošā budžeta plānošana un izpilde;
- Darbinieku apmierinātības aptaujas, ikgadējās attīstības pārrunas un citu personāla projektu vadība;
- Labbūtības, atalgojuma un motivācijas sistēmu projektu īstenošana;
- Digitalizācijas procesu virzība – efektīvu personāla pārvaldības rīku ieviešana saskaņā ar mērķiem;
- Darba aizsardzības un vides prasību īstenošanas uzraudzība atbilstoši uzņēmuma mērķiem;
- Personāla lietvedības funkcijas vadība (līgumi, struktūra, amati, procedūras, vadlīnijas u.c.);
- Aktīva sadarbība vadības komandā un ar dažādām uzņēmuma struktūrvienībām.
TEV NEPIECIEŠAMĀS ZINĀŠANAS UN PIEREDZE:
- Augstākā izglītība, vēlams personāla vadībā, uzņēmējdarbībā vai psiholoģijā, kā arī interese par personālvadības labo praksi un tendencēm;
- Veiksmīga pieredze pārmaiņu projektu vadībā, komandas vadībā, personāla piesaistē un attīstībā;
- Vismaz 5 gadu pieredze personāla nodaļas vadītāja amatā;
- Labas zināšanas LR darba tiesībās un lietvedībā;
- Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
- Emocionālā inteliģence, spēja pielāgoties, radošums un orientācija uz izcilu servisu;
- Pozitīva attieksme, kā arī pieredze mērķu plānošanā un sasniegšanā gan individuāli, gan komandā;
- Latviešu un angļu valodas zināšanas profesionālā līmenī, krievu valoda sarunvalodas līmenī – priekšrocība;
- Autovadītāja apliecība un gatavība laiku pa laikam doties komandējumos;
- Ļoti labas iemaņas darbā ar MS Office, pieredze darbā ar personāla vadības sistēmām.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES. un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.