PĀRDOŠANAS PROJEKTU VADĪTĀJS
SIA “MyHR” klients ir uzņēmums, kas Latvijā darbojas jau vairāk kā 25 gadus. Uzņēmums ir viens no vadošajiem koka logu un durvju ražotājiem un eksportētājiem Latvijā. Uzņēmuma augstā produkta kvalitāte ir iekarojusi savu vietu tirgū, ne tikai Latvijā, bet arī citās Eiropas valstīs.
Aicinām pievienoties komandai PĀRDOŠANAS PROJEKTU VADĪTĀJU
Darba pienākumi:
- Aktīva jaunu klientu piesaiste un ilgtermiņa sadarbības veidošana ar iegūtajiem klientiem;
- Dalība publiskajos iepirkumos;
- Klientu konsultēšana par produktiem un to priekšrocībām, izprotot produktu un spējot ieteikt klientam labāko risinājumu;
- Darījumu pārrunu vadīšana, līgumu slēgšana un to izpildes kontrole;
- Tehnisko prasību saskaņošana, nestandarta situāciju risināšana.
Prasības:
- Vismaz 4 gadu darba pieredze pārdošanas projektu vadībā būvniecības nozarē;
- Nopietna attieksme pret darbu, atbildības sajūta, uzticamība un centība;
- Iniciatīva un patstāvība pildot darba pienākumus;
- Izvirzīto mērķu sasniegšana;
- Teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas, angļu valoda tiks uzskatīta par priekšrocību;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Mēs piedāvājam:
- Dinamisku, uz izaugsmi un sasniegumiem vērstu darba vidi;
- Jaunus izaicinājumus profesionālajā jomā;
- Stabilu un patstāvīgu darba vietu, atsaucīgu kolektīvu;
- Apmācības kvalifikācijas celšanai;
- Elastīgu darba laiku;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām;
- Motivējošu atalgojumu, kas atkarīgs no mērķu izpildes. 2000 – 5000 eiro bruto un vairāk (bonusu sistēmai nav ierobežojumu).
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad, bet ne vēlāk kā līdz 2020. gada 25.novembrim.
2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.