KLIENTU SERVISA SPECIĀLISTS/-E
My HR klients ir strauji augošs medicīnas preču distribūcijas uzņēmums Baltijā un citās Eiropas valstīs.
Aicina uz sadarbību veiksmīgu
Klientu servisa speciālistu
Tavi galvenie pienākumi būs:
- Ikdienas pasūtījumu pieņemšana, rēķinu izrakstīšana un uzskaite;
- Pasūtīju koordinēšana, piegāžu organizēšana un ar to saistīto organizatorisko un komunikācijas jautājumu atrisināšana;
- Atbalsta sniegšana kolēģiem – ikdienas operatīvajā darbā un pārdošanas projektu realizēšanā;
- Grāmatvedības dokumentu aprites nodrošināšana savas atbildības ietvaros;
- Noliktavas atlikumu kontrole, uzskaite, pēc nepieciešamības inventarizācija;
- Iekšējās komunikācijas nodrošināšana uzņēmumā.
Tev nepieciešamās prasmes un pieredze:
- Uz klientu vērsta un “es varu” attieksme;
- Punktualitāte darbā ar dokumentiem;
- Iepriekšējā pieredze izcila klientu servisa un piegādes dokumentu aprites nodrošināšanā;
- Labas latviešu un vēlamas angļu, krievu valodas zināšanas;
- Labas iemaņas darbā ar MS Office pamata programmām;
- Spēja precīzi un ātri veikt dabu saskaņā ar uzņēmuma standartiem un dalība to izstrādē;
- Spēja patstāvīgi, precīzi un sistemātiski strādāt;
- Izcilas komunikācijas prasmes, vēlme sniegt atbalstu, spēja sasniegt rezultātu.
Mēs piedāvājam:
- Atalgojumu 1300 – 1500 EUR (bruto);
- Regulāras apmācību iespējas;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Darba vietu Rīgā, Šmerļa ielā 2b.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad! 2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.