IEPIRKUMU VADĪTĀJS/-A

My HR klients – SIA AVOTI ir viens no modernākajiem kokapstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas lielos apjomos ražo priedes masīvkoka mēbeles un kokskaidu granulas.
Mūs raksturo nemitīgas inovācijas ražošanas tehnoloģijās, pārdomāta darba organizācija un augsti kvalitātes standarti – tie palīdz mums radīt kvalitatīvas un veselībai drošas mēbeles, ko novērtē tūkstošiem cilvēku visā pasaulē.
Mēs ticam, ka ilgtspējīgs un godprātīgs darbs rada vērtību gan mūsu cilvēkiem, gan klientiem.

Turpinot attīstību, aicinām komandai pievienoties:

IEPIRKUMU VADĪTĀJU

Mēs Tev piedāvājam:

  • Darbu stabilā un inovatīvā Latvijas ražošanas uzņēmumā;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu 2500–3000 EUR bruto (izvērtējot pieredzi un kompetences);
  • Veselības apdrošināšanu, bezmaksas pusdienas, dienesta dzīvokli Gulbenē (pēc nepieciešamības);
  • Mūsdienīgu darba vidi, draudzīgu un profesionālu komandu;
  • Apmācības un kvalifikācijas celšanas iespējas Iespēju attīstīties un augt kopā ar uzņēmumu
  • Darba vietu: “Avoti”, Lizums, Lizuma pagasts, Gulbenes novads.
  • Darba laiks: darba dienās no 8:30 -17:00.

Lai šis darbs Tev izdotos, mēs sagaidām:

  • Augstāko izglītību uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai finansēs;
  • Vismaz 2 gadu pieredzi iepirkumu vadītāja vai līdzīgā amatā;
  • Teicamas MS Office zināšanas un pieredzi ar ERP / Horizon sistēmām;
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas, citu valodu zināšanas var noderēt ikdienas iepirkumu darbā
  • Analītisku domāšanu, precizitāti un izcilas komunikācijas prasmes;
  • B kategorijas autovadītāja apliecību.

Tavas galvenās atbildības un mērķi būs:

  • Plānot un vadīt uzņēmuma iepirkumu procesus, nodrošinot kvalitatīvas un savlaicīgas piegādes atbilstoši ražošanas plāniem;
  • Attīstīt sadarbību ar esošajiem un jauniem piegādātājiem Latvijā un ārvalstīs;
  • Veikt regulāru cenu monitoringu, tirgus izpēti un veiksmīgu komunikāciju ar piegādātājiem;
  • Slēgt līgumus, sekot to izpildei un nodrošināt operatīvu iepirkuma procesa norisi;
  • Analizēt klientu ilgtermiņa pasūtījumu prognozes un piedalīties ražošanas plānošanā;
  • Piedalīties jaunu produktu izmaksu aprēķinu sagatavošanā;
  • Analizēt iepirkumu izmaksas un ieviest risinājumus izmaksu optimizācijai;
  • Uzraudzīt iepirkumu budžetu un sagatavot regulāras atskaites vadībai;
  • Vadīt nelielu komandu;
  • Ieviest uzņēmuma iepirkumu politiku un nodrošināt piegāžu kvalitāti, izmaksu ietaupījumu un procesa caurskatāmību.

Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES  un sūti savu CV jau tagad. 2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.