EKSPORTA PROJEKTU PĀRDOŠANAS VADĪTĀJS
SIA “MyHR” klients ir uzņēmums, kas Latvijā darbojas jau vairāk kā 25 gadus. Uzņēmums ir viens no vadošajiem būvniecības uzņēmumiem Latvijā, kas sevi ir pierādījis, kā uzticamu sadarbības partneri un darba devēju.
Aicinām pievienoties komandai EKSPORTA PROJEKTU PĀRDOŠANAS VADĪTĀJU
Darba pienākumi:
- Aktīva jaunu klientu piesaiste un ilgtermiņa sadarbības veidošana ar iegūtajiem klientiem;
- Eksporta klientu piesaiste un ar to saistīti ārvalstu komandējumi
- Dalība publiskajos iepirkumos vēlama
- Klientu konsultēšana par produktiem un to priekšrocībām, izprotot produktu un pakalpojumu spējot ieteikt klientam labāko risinājumu;
- Darījumu pārrunu vadīšana, līgumu slēgšana un to izpildes kontrole;
- Tehnisko prasību saskaņošana, nestandarta situāciju risināšana;
- Projektu vadīšana no sākuma līdz noslēgumam.
Prasības:
- Vēlama 2 gadu darba pieredze pārdošanas/iepirkumu projektu vadībā būvniecības nozarē;
- Nopietna attieksme pret darbu, atbildības sajūta, uzticamība un centība;
- Iniciatīva un patstāvība pildot darba pienākumus;
- Izvirzīto mērķu sasniegšana;
- Teicamas latviešu, angļu, labas krievu valodas zināšanas, kā arī citas valodas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Mēs piedāvājam:
- Dinamisku, uz izaugsmi vērstu darba vidi;
- Jaunus izaicinājumus profesionālajā jomā;
- Stabilu un patstāvīgu darba vietu, atsaucīgu kolektīvu;
- Apmācības kvalifikācijas celšanai;
- Elastīgu darba laiku;
- Motivējošu atalgojumu no 2000 eiro bruto un bonusu sistēma, kas piesaistīta pārdošanas mērķu sasniegšanai.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad, bet ne vēlāk, kā līdz 2020. gada 30.novembrim.
2 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.