BIROJA VADĪTĀJS/-A

My HR klients Evisit ir līderis mediķu e-izglītības jomā Baltijā, kas nodrošina savus pakalpojumus Rīgā, Viļņā un Tallinā. Evisit pakalpojumus izmanto vairāk nekā 50 000 mediķi, kā arī pasaules lielākie farmācijas uzņēmumi.

Aicinām uz sadarbību veiksmīgu

BIROJA VADĪTĀJU

Tavi galvenie pienākumi būs:

  • Uzņēmuma ikdienas administratīvā atbalsta nodrošināšana kolēģiem un vadībai;
  • Ikdienas biroja darba nodrošināšana;
  • Informācijas un dokumentu aprites nodrošināšana, uzraudzība un sistēmas uzturēšana;
  • Grāmatvedības dokumentu pirmapstrāde;
  • Lietvedības dokumentu izstrādāšana un noformēšana atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • Atbalsta sniegšana kolēģiem projektu realizēšanā;
  • Dalība webināru organizēšanā;
  • Dalība konferenču organizēšana;
  • Iekšējās komunikācijas nodrošināšana uzņēmumā.

Tev nepieciešamās prasmes un pieredze:

  • Iepriekšējā pieredze biroja darba organizēšanā un lietvedības dokumentu kārtošanā;
  • līmeņa augstākā izglītība – Biroja administratora kvalifikācija vai Bakalaura grāds vadībzinātnēs, ekonomikā, jurisprudencē, uzņēmējdarbībā vai līdzīgā specialitātē;
  • Izpratne par Latvijas darba likumdošanu un lietvedības prasībām;
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • Pieredze darbā online produktivitātes rīkiem un uzņēmuma iekšējām vadības sistēmām;
  • Spēja precīzi un ātri veikt dabu saskaņā ar uzņēmuma standartiem un dalība to izstrādē;
  • Spēja patstāvīgi, precīzi un sistemātiski strādāt;
  • Izcilas komunikācijas prasmes, vēlme sniegt atbalstu, spēja sasniegt rezultātu.

Mēs piedāvājam:

  • Atalgojumu 1500 EUR (bruto), ar iespēju saņemt kvartāla prēmiju, atkarībā no uzņēmuma vai individuālo mērķu sasniegšanas;
  • Attīstīt Tavu potenciālu;
  • Regulāras apmācību iespējas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc 1. gada;
  • Darba vietu Rīgā, Kuģu ielā 11.

 

Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad. 3 nedēļu laikā sazināsimies personīgi ar kandidātiem, kas tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.