BIROJA ADMINISTRATORS/-E / PĀRDOŠANAS ASISTENTS/-E
My HR klients meklē biroja vadītāju/ pārdošanas asistentu.
Prasības:
- Vēlama augstākā izglītība biznesa vadībā;
- Izcilas lietvedība prasmes;
- Pieredze biroja vadībā un pārdošanas datu apkopošanā/ analītikā
- Pieredze datu atspoguļošanā prezentācijās;
- Labas komunikācijas prasmes;
- Inicialīva, augsta atbildība un analītikas prasmes;
- Labas latviešu un angļu valodas zināšanas nepieciešamas, vēlamas krievu valodas zināšanas.
Tavi galvenie pienākumi:
- Nodrošināt izcilu biroja darbu, kārtību, informācijas plūsmu, viesu uzņemšanu;
- Nodrošināt uzņēmuma lietvedības organizēšanu;
- Nodrošināt ar komandējumu organizēšanu saistītos pienākumus;
- Nodrošināt operatīvu informācijas apriti un iekšējās komunikācijas plūsmu;
- Piedalīties un veidot uzņēmuma un klientu pasākumus;
- Nodrošināt pārdošanas atskaišu sagatavošanu, analīzi, prezentāciju noformēšanu;
- Palīdzēt pārdošanas vadītājiem dažādos ar klientu servisu saistītos pienākumos, uzņemšana, ekskursijas, izstādes;
Mēs Tev piedāvajam:
- Draudzīgu kolektīvu;
- Pieredzi starptautiskā uzņēmumā un mūsdienīgu darba vidi;
- Nopelnīt no 1300 – 1650 Euro bruto;
- Veselības apdrošināšanas polisi;
- Kombinēts darbs gan attālināti un birojā;
- Darba vieta Rīgā.
Ja šķiet, ka šis darbs ir tieši Tev, tad spied PIETEIKTIES un sūti savu CV un motivācijas vēstuli jau tagad, bet ne vēlāk, kā līdz 2021. gada 30.aprīlim.
Uzņēmums pretendenta identifikācijas datu saglabāšanā nodrošināsim konfidencialitāti, kontaktinformāciju, kā arī ziņas par izglītību un profesionālo pieredzi, kas ir ietvertas pieteikumā vai iegūtas darba intervijas laikā, ar mērķi veikt personāla atlasi. Datu apstrāde ir balstīta uz pretendenta izteikto vēlmi piedalīties amata konkursā, uzņēmuma