Personāla atlases un vadības iespējas pārmaiņu laikā

Ir radīts praktisks mācību cikls par personāla atlases un vadības iespējām pārmaiņu laikā.

 

Nākamais apmācību kurss norisināsies jau 2021.gada rudenī.

 

Kursa autores:
Iveta Apine ,”Systemic Constellations Center Riga” izveidotāja,
Daiga Vintere, “MyHR” dibinātāja.

Iveta Apine, “Systemic Constellations Center Riga” izveidotāja

Vadības konsultante un koučs, sistēmiskā darba trenere, Systemic Constellations Center Riga dibinātāja un vadītāja. Ivetai ir 20 gadu pieredze apmācību grupu vadīšanā, strādājot ar vadības, komunikācijas, krīzes un aktuālām koučinga tēmām. Pēdējos desmit gadus Iveta strādā ar uzņēmumiem un apmāca speciālistus darbam ar sistēmisko pieeju organizācijās. Iveta ir Bert Hellinger Institute Netherlands afiliētā trenere.

Izglītība: Latvijas universitāte Maģistra grāds Biznesā un ekonomikā, Concordia Internatiotional University Estonia, Bakalaura grāds starptautiskajā biznesā, Moscow Institute of Systemic Solutions and Consulting Bert Hellinger Instituut Nederland. Baltic Coaching Center (BCC) starptautiska kouča izglītība

daiga-vintere

Daiga Vintere, “MyHR” dibinātāja

Personāla vadības profesionāle un uzņēmuma SIA “MyHR” vadītāja, kas palīdz uzņēmumiem attīstīt personāla vadības procesus un atrast piemērotākos darbiniekus. Daigai ir 19 gadu darba pieredze personālvadībā, kā arī vairāk kā 10 gadu pieredze apmācību un attīstības (koučings, supervīzija, sistēmiskais darbs ar organizācijā) projektu vadībā privātajā un valsts sektorā. Daiga vadījusi un attīstījusi starptautiska uzņēmuma AS “Cēsu alus” personāla nodaļu 17. gadus, kā arī bijusi Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas (LPVA) valdes locekle.

Izglītība: Maģistra grāds vadības psiholoģijā – supervīzijā (RISEBA). Bakalaura grāds biznesa vadībā (ViA). Sertificēta supervizore. Baltic Coaching Center (BCC) starptautiska kouča izglītība. Organizāciju sistēmiskie sakārtojumi (Bert Hellinger Instituut Nederland un Systemic Constellation Center Riga). LEAN projektu vadība (4F M.Fukss, Vācija).

Svarīgi:

Zem lupas liksim aktuālos izaicinājumus personāla atlasē, integrācijā vadībā un tos skatīsim ar sistēmisku lēcu.

Šī programma ir īpaši aktuāla, ja esi:

  • biznesa īpašnieks, struktūrvienību vadītājs, rūpējies par personāla atlasi;
  • personāla vadītājs, personāla atlases speciālists;
  • attīstības vadītājs, attīstības treneris, konsultants, supervizors, koučs;
  • šajā pārmaiņu laikā saskaries ar personāla vadības izaicinājumiem.

Tavi ieguvumi pēc šīs programmas:

  • Īsā laikā un koncentrētā veidā apskatīti šī brīža uzņēmumu izaicinājumi personāla vadības jautājumos ar konkrētiem risinājumu piemēriem;
  • Apgūtās teorētiskās zināšanas tiks nostiprinātas ar praktiskiem vingrinājumiem;
  • Iespēja uzdot sev aktuālos jautājumus un gūt atbildes no nozares profesionāļiem;           
  • Jaunu pieredzi un zināšanas par aktuālām tēmām nozarē un iespēju mācīties no kolēģiem;
  • Daudz praktiskas idejas un rīkus, ko varēsiet izmantot ikdienas darbā ar cilvēkiem;
  • Tālākizglītības sertifikātu par 18 astronomiskajām stundām.

Plašāks programmas apraksts šajā saitē.

Tiešsaistes apmācību 6 nodarbību datumi:

2021.gada 10.februāris,
3. un 24.marts,
14.aprīlis,
05. un 26.maijs.

Ja pieteiksies konkurējošu uzņēmumu pārstāvji, priekšroka tiks dota uzņēmumam, kas pieteicies pirmais.

6 nodarbību norises laiki:

No plkst. 14.00 līdz 17.00

Ja tas būs atļauts un par to vienosimies ar visu grupu – būs iespēja tikties arī klātienē.

Piesakies šajā saitē.

Pieteikšanās:

Sūti uzņēmuma rekvizītus un kontaktinformāciju par dalībnieku uz birojs@myhr.lv

Vietu skaits ierobežots: 12 -18 dalībnieki.

Pieteikšanās un dalības apmaksas termiņš – 2021.gada 5.februāris.

Investīcija zināšanās:

600 Eur, (21% PVN nodoklis nav iekļauts).
Ir iespēja veikt apmaksu pa daļām.
Ja pieteiksies vairāki cilvēki no viena uzņēmuma, piedāvāsim 5% atlaidi.

Pieteikties